måndag 1 april 2013

En ny känsla

Det är som om en ny känsla tagit mig i besittning. En ny form av kärlek som jag aldrig känt förut. Ren och omedelbar. Omvälvande och överväldigande. Självklar och omtumlande.

En kärlek som får mig att gå upp flera gånger per natt utan att knorra. För någon behöver mig. Någon mycket mycket liten och mycket mycket söt.

Han är här nu. Fisen. Grodan. Myran. Valpen. Pappas gulleplutt. Mammas skrutt. Älsklingen. Lillsnutten. Elis.
Den 19 mars, mitt i natten kom han ut.

Och våra hjärtan svämmar över.

4 kommentarer:

  1. Jamen så klart jag måste skriva GRATTIS här inne med..gissar att coconut-bloggen inte kommer att vara prio 1 på sisådär 15-17....år =) Må gott, titta in när du hinner, orkar o vill. De är söta när de sover haha..passa du på o sov du med då. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Nej, bloggen är väl ca prio 38 eller så nu :) Allt är nytt och annorlunda och jag är så vansinnigt trött och så vansinnigt lycklig på samma gång. Försöker sova när han sover, men det är ruskigt svårt. Ska bättra mig :)
      Stora kramar!

      Radera
  2. Åh grattis!!! Va roligt :)
    Stora kramen
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Tusen tack goa Åsa!
    Tänker på dig!
    Kramar!!!

    SvaraRadera