söndag 7 oktober 2012

Ännu en helg.

Det är söndag kväll. Jag har egentligen inget särskilt att förtälja.
Jag har haft huvudvärk och mått illa och så har jag spytt. Ganska mycket.
Jag har vilat och vilat och fulgråtit till Jane Eyre, medan MacGyver var på fest. Jag skulle också gått på fest, men ja. Huvudvärk, alltså.

Och så har jag rensat ur garderoben. Vinter- och graviditetssäkrat den, kan man säga. Egentligen skulle vi städat hela lägenheten, men ja. Huuvudvärk, alltså.

Och så var vi på visning idag. Kraftigt överbefolkad öppen visning. Klaustrofobiskt. Man såg i princip ingenting av hur det faktiskt såg ut, fick stå i kö till alla rum, jag blev inträngd på toan (talgoxetoan i och för sig och den var ganska trivsam) och fick vänta en bra stund på att få komma ut.
Vi åker tillbaka på tisdag, på bokad visning och hoppas på att få lite mer svängrum.

I brist på annat bjussar jag på en magbild från i fredags. Den växer!

2 kommentarer:

  1. Ahh, snygging! Kokosflingan tar plats =) Nej, varför skule du vara avundsjukpå min semester ;) Du som har talgoxetoan som häckningsplats ....Hoppas den ser lika bra ut på tisdag men lite oroväckande med så mycket folk väl?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh va fin du är och jag älskar dina texter :)
    Hoppas du mår bättre idag, och om ni enkom tänker positivt så ska du se att det ordnar sig med huset .)
    Inga negativa tankar inte ;-)
    Kramar Åsa

    SvaraRadera