onsdag 3 oktober 2012

Äsch också.

Det blev inget med radhuset. Budgivare 4 ville tydligen väldigt gärna ha det, så vi lät dem få det. Fint av oss. Trodde att jag skulle bli ledsen om det inte blev vårt, men jag har redan släppt det. Är sjukt nöjd med mig själv.

Vi har dock fått upp ögonen för ett annat, om än lite längre från stan. 18 minuter med pendeln känns ändå helt ok. Vi var och kikade lite på området idag och det såg bra ut. Visningen är på söndag. Jag visar er en bild från gästtoan. Tänk att sitta där och filosofera (eller morgonspy, om det faller sig så) tillsammans med talgoxarna. Lite fågelsång på det och saken är biff!

Vår försäljning är i rullning också. På onsdag kommer en stylist hit för att tala om för oss vad som borde fixas. Det blir intressant! Tror jag har hyfsad koll, efter att ha knarkat hemnet ett bra tag, men det ska bli kul att få facit.

Nu ska flingan (jäkligt stor flinga nu, drygt en decimeter från huvud till stjärt) och jag sova. Klockan är ju skitmycket!

4 kommentarer:

  1. Åååh va fint det var :) Du, 18 minuter är inget, jag lovar :)
    Vi har fått 24 min pendelresa, och den börjar kännas för kort om man läser el lyssnar på musik eller sitter och pratar :)
    Hoppas hoppas :)
    Kramar Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, resten av huset är inte riktigt lika fint, men med lite målarfärg och tapet går det att fixa :) 18 min känns rätt lagom. Skönt med tåg också, kan jag tänka.
      Hoppas också, om det nu visar sig att vi gillar det även efter visningen.
      Kram kram!

      Radera
  2. Oh jeeesus (läs på amerikanska) vilken stor flinga det blivit redan, dags för nytt arbetsnamn kanske..kokosplätten må hända..
    Oj oj, fin piptapet på gästtoan.. det gäller att sikta rätt men förhoppningsvis har de där attackerna avtagit om o när det blir dags att göra talgoxarna sällskap. 18 min..hmm, låter som där vi kom ifrån..söder eller norr om stora staden?

    SvaraRadera
  3. Haha, ja vi får verkligen hoppas att det avtar snart! Varken åt norr eller söder, utan åt öster. Känns lite märkligt, jag vill ju mot havet. Men det är för dyrt just nu, och skogen är ju också fin :)
    Kramar!

    SvaraRadera