onsdag 30 januari 2013

Coconut grove goes inredningsblogg

Hjälp, jag har ju inte skrivit på hur länge som helst! Det har varit lite mycket med flytten och så tar magen ut sin rätt (sjukt trött precis hela tiden), men allt är bra!

Väldigt rörigt, bara. Det känns som om vi bara flyttar kartonger från rum till rum. Ska försöka dokumentera så mycket som möjligt här i bloggen om våra framsteg. Kanske får jag lite draghjälp att få ordning snabbare då :)

Bilderna är en vecka gamla och riktigt så illa är det inte längre. Alla kartonger i köket är uppackade, badrummet är i princip klart och gästrummet börjar ta form. Och jag har börjat handla lite grejer. För fler rum innebär fler lampor, fler mattor och fler... Äh, kanske inte så mycket mer. Mer om detta imorgon!













4 kommentarer:

  1. Åh, välkommen tillbaks! Klart du måste skriva, Så jag får något att läsa, haha. jag håller på o bli tokig hemma redan efter en vecka..o det lär bli många.. Shoppa? Ja se det behöver man när man flyttat. kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du måste ha något att göra! Ska försöka få till ett om dagen i alla fall. Jag tycker ju att det är roligt att skriva. Idag kanske det till och med blir två...
      Kram på dig och krya krya!

      Radera
  2. Hahha åh..jag vet känslan...vi har två rum varav ett är halvklart och det andra inte ens igångsatt ;-)
    I now da feeling :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra, då kan vi slappna av lite i vetskapen att det inte bara är vi :)
      Kram på dig!

      Radera