tisdag 27 augusti 2013

Livstecken


Jag har lite problem med min dator och kan inte blogga därifrån. Jag gillar verkligen inte att mobilblogga, så just nu blir det inte mycket gjort på den fronten.

Jag är också superdålig på att kommentera, det är telefonens fel. Den beter sig märkligt. Men jag läser! Och jag saknar kontakten med er. Vi får ha lite tålamod. Vi har lite saker här hemma som ska fixas innan vi kan ta itu med datorn. Gräsmattor ska sås, fönster ska kittas, diken ska grävas, häckar planteras. And it goes on... 

Men sen! 
Sen kommer jag tillbaka. 

Tills det sker bjussar jag på några bilder av vad vi haft för oss sen sist och hoppas att ni inte hinner glömma bort mig.


Tittat på Skärgårdsdoktorn på ett hotell i Eskilstuna.


Varit på Dalarö...


... där vi klädde upp oss för bröllop.


Övat lite smått på att krypa (går sådär, men han är liten än).


Varit på babysim. Livat värre, tycker Elis.


Varit på Tjörn och övat på att sitta.


Badat i havet och därmed fått salt i håret, världens bästa känsla!


Och fått nya vänner.

Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Datorkrångel hade jag nyligen, man känner sig helt handikappad! Om nån sagt det när jag gick i t.ex högstadiet att alla skulle sitta och glo på en massa sidor på en dator och knappt prata med varandra så hade man ju skrattat:) Härligt verkar ni ha iaf, finfina bilder! Och lille söte E, tänk vad mycket att upptäcka i livet! Sköt om dig och välkommen tillbaka när du kan! Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som ni haft en härlig sommar. Rätt som det är både sitter, kryper o springer de...med hjärtsnörpta mammor bakefter ;) Jag är inte superduper på att skriva eller kommentera heller känner jag men det är kanske så sommaren skall vara, ledigt från det mesta...Kram så länge!

    SvaraRadera