lördag 15 november 2014

Hellweek

Ja. 
Nej. 
Det här blev ingen jättebra vecka.

För det första så har E sovit som en elvisp korsad med en karatemästare, vilket har lett till att jag i princip inte sovit alls. Han somnar i sin egen säng på kvällen och brukar sova där till tretiden på natten, men den här veckan har han kommit över till oss redan innan midnatt och sedan farit runt som ett jehu. Han sover, men han drömmer nog ganska mycket.

Sen så har det varit en konstig vecka på jobbet. Jag fick kliva ur min vanliga roll och hoppa in i en situation som uppstod, vilket i och för sig var ganska kul, men det blev lite knasigt rent schematekniskt och när man redan är lite trött så blir det lätt lite förvirrat.

Och så har jag haft en gräslig huvudvärk hela veckan. Det är ju inget nytt i min värld, men det var ett tag sen det var såpass illa. I måndags kunde jag inte gå till jobbet alls och det kändes ju sådär. 
Men nu är det bättre.

Det var en snabb update. Har inte hunnit ta en endaste bild i veckan, så det blir ett bildlöst inlägg. 
Nu ska jag umgås med MacGyver och kanske se en film. 
Det är helg och det är precis vad som behövs för mitt arma lilla huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar