onsdag 12 december 2012

Sen sist

Nu var det längesen jag skrev igen. Jag har varit så himla trött på sistone och är fortfarande. Idag har jag haft väldigt ont i magen och då blir jag såklart orolig, men så sparkar Fisen till och då känns det lugnare. Har pratat med barnmorska under dagen och det känns som om allt är under kontroll. Det gör inte alls lika ont längre heller, nu har jag bara huvudvärk.

Hur som helst så har jag varit väldigt dålig på att läsa bloggar och ännu sämre på att kommentera. Det får vara så ett tag, jag vilar istället, läser böcker och sover. Och jobbar. Det är väl dit energin går, antar jag. Men det är ganska mysigt på jobbet så här i juletid. Förutom att jag glömmer en massa saker hela tiden och får reparera skadan i efterhand. Men snart är det lov och då får jag glömma jobbet helt ett par veckor.

Nu ska jag återgå till att googla barnkläder (vilket är ett kapitel för sig, det kommer ett inlägg om det inom kort). Visar några bilder av vad jag haft för mig på sistone, så inte inlägget blir alltför tråkigt...







1 kommentar:

  1. Men så fin mage du har :)
    Ta bara hand om dig, du är viktigast :)och fisen..
    Men vilka vackra bullar! =O

    Stor kramis till er båda!

    SvaraRadera