lördag 1 december 2012

Tre biverkningar av graviditet som ingen informerat mig om innan.

1. Snarkandet. Min pappa ligger i lä nu för tiden. Och det vill inte säga lite. Jag drömmer att jag är med i snark-vm och har hittat på en helt egen teknik, som låter högre än alla andras. Om jag inte väcker mig själv då. Det händer några gånger per natt.

2. Dreglandet. Som en riktigt hungrig hund. Endast nattetid, som tur är.

3. Kärleken (nu blir det lite cheesy här). Den har fullständigt överrumplat mig. Nog fattade jag innan att man får känslor för det lilla livet, men det här... Att varje liten rörelse inifrån kan framkalla såna lyckokänslor, det är ganska intressant. Och beskyddarinstinkten. Jösses.
Och känslorna spiller över på allt annat och därmed alla andra. Har nog aldrig varit så kär i MacGyver som jag är nu.

Ja, som sagt. Intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar