torsdag 14 november 2013

Julswap!

Tanja har dragit igång en julswap! Temat är inredning och jag tycker att det hela är en superidé, eftersom jag älskar att ge bort paket och jag älskar definitivt att FÅ paket! Och i år har vi bestämt att vi inte ska ge några julklappar oss vuxna emellan här hemma och även om jag kan se att det är bra, på många sätt, så är jag ändå lite småledsen. För jag älskar verkligen paket. Jag får väl hjälpa Elis att öppna hans istället. 

Bild lånad från selmasgata.blogspot.com
Och så får jag ju då mitt julswappaket, kanske det mest spännande av alla. 

Detta förutsätter dock att tillräckligt många anmäler sig, så sätt fart nu! Haka på!

2 kommentarer:

  1. Hahhah, men, om du känner så så tycker jag inte ni ska sluta med klapparna :) Ni kan ju hja swap oxå :)
    Puss å kramis!

    SvaraRadera
  2. Det är bara i år. Bröllopssparandet sväljer väldigt mycket pengar och jag tar inte ut hel föräldrapenning, så det får bli så i år. Men nästa år är klapparna tillbaka igen :)

    Kramelikram!

    SvaraRadera