måndag 13 maj 2013

Älgar!


Jag är tillbaka vid datorn. Efter att ha bloggat från mobilen alldeles för länge har jag äntligen plockat fram datorn igen och laddat den med hur många bilder som helst från det senaste halvåret. 

Jag passar på att blogga lite medan Elis sover, för jag måste ju berätta om älgarna som besökte gården i Värmland varje morgon när vi var där i Kristi himmelsfärdshelgen! Nu låter jag väl som en gammal tant, som berättar om djurbesök, men jag är väldigt fascinerad av älgar. Mest för att jag i princip aldrig ser dem. Och nu fick jag se tre på en gång. Jag är väldigt nöjd. Fina var de också. Jag låter bilderna tala för sig själva...








Värmlandsvistelsen var helt ljuvlig som vanligt. Vi har inte varit där sen i somras, så det var verkligen på tiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar