fredag 19 juli 2013

Bloggpaus


Som jag skrev i förra inlägget är det lite sådär med internet och så här ute i skogen. Det kommer och går lite som det behagar. Mest går det. Så av den enkla anledningen blir det en liten bloggpaus för min del nu. Just nu är vi på väg till Norge för att köpa blöjor(!). Det ska tydligen vara billigt där. I princip det enda som är billigare i vårt västliga grannland.

Jag följer era bloggar så gott det går. För det mesta räcker nätet för att ladda upp ett inlägg, men sen flyger det sin kos igen. Då kan jag ändå läsa inlägget, men det där med kommentarer blir svårt. Jag får ta igen det när vi kommer tillbaka till civilisationen. 

Här bjuder jag på några bilder från veckan gått, vi har det rysligt bra här! Bortsett från flygfäna då...










Och just ja! Idag blir Elis fyra månader! Fyra fantastiska månader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar