lördag 1 september 2012

Längtan

Jag när en längtan i mitt bröst. I många bloggar jag läser står det nu om True blood. Jag älskar True blood, min vän S och jag brukar ha tb-kvällar en gång i veckan. Eller ja, vampyrporrkvällar är ju precis vad det är. Vi kör igång med säsong 5 nu om ett par veckor, när jag piggnat till lite, så jag orkar hålla mig vaken. Det ser jag framemot!

Men det finns en serie som har gått om True blood här hemma. En ganska otippad sådan, faktiskt. Jag tror att den nya säsongen börjar sändas nu i september. I USA. Men det går kanske att ordna. För jag längtar ju så!
Efter våld, kriminalitet, kärlek och moraliska dilemman. Jag längtar efter mina duvungar!



2 kommentarer:

  1. Haha...duvungar! Jo jag tackar jag..märkligt fenomen det där med sådant enormt genomslag vampyrserier o andra blodiga, hemska saker har fått- jag har också fått blodad tand haha o plöjer det ena läskigare efter det andra i bokform. True blood fixar jag att se o gör det gärna men inte så mycket hemskare än så då får mitt harhjärta kramp o jag hittar på fortsättningen själv samtidigt som jag skall sova..
    kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är jättekonstigt! Ännu konstigare är det att jag verkligen älskar det. Och jag hatar blod och våld.det är väl för att det ofta är fina berättelser invävda i storyn som väger upp allt det hemska. Sons of anarchy är ju inte lika blodigt som True blood, men ändå väldigt våldsamt. Ja jösses...

    Har du förresten några boktips? Jag är inne i en läsarperiod just nu.

    Kram kram!

    SvaraRadera