onsdag 19 september 2012

Ledig dag

Att vakna med huvudvärk på sin lediga dag är inte kul, men ganska klassiskt.

Jag har dock planer för dagen och har inte tid med värk, så jag tar en dubbel Alvedon och hoppas på det bästa.

Jag ska nämligen luncha (slant på tangenterna där och höll på att skriva lyncha, oops!) med en mycket kär vän som nyligen flyttade till Värmland, men som är hemma på besök. Jag saknar henne mycket och längtar till lunchen.

Sen ska jag träna med min PT. Det ser jag inte alls framemot, trots att hon är supergullig och jättebra på det hon gör. Jag är inne i min andfådda fas och får andnöd bara av en stunds högläsning för klassen. Men hon har lovat att ta det lugnt med mig, så jag får väl lita på det.

Men nu tar jag och gosar ner mig under täcket en stund till, bara för att jag kan! Här är mjukt och varmt och om jag fick välja skulle jag ligga kvar halva dagen :)

1 kommentar:

  1. Åååh :( hoppas det släpper :)
    Ha en jättefin dag nu!
    Kramar åsa

    SvaraRadera