torsdag 7 juni 2012

Annat fokus

Nu var det några dagar sedan jag bloggade sist. Då var jag inte på topp direkt, men allt känns bättre nu. Jag bestämde mig i tisdags för att göra det bästa av allt och se positivt även på det som kanske känns negativt. Jag vet ju att jag kommer att ramla ner i mitt lilla hål fler gånger, men jag försöker att vara så positiv som möjligt däremellan.

Nu är jag dock rätt krasslig, har ont i halsen och bihålorna, så idag ska jag bara vila och ta hand om mig. Kanske bloggar jag ikväll, kanske inte. 

Jag har i alla fall varit och klippt mig idag. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd med resultatet än, känns lite som en utväxt lugg. Nu var det ju den känslan jag ville ha, men jag tänker att det kanske blev lite... trist ändå. 
Det blir kanske bättre när solen gjort det lite ljusare.

Så här såg det ut innan.


Och så här ser det ut nu. 
Jag är, som synes, väldigt trött, så nu ska jag ta en tupplur så den här förkylningen viker hädan.

Det här med att fotografera sig själv... Det är nog inte riktigt min grej.

2 kommentarer:

  1. Du blir ännu snyggare när solen kommit åt både i ansikte o hår...jag gillar ofta inte resultatet precis efter jag klippt mig..måste få stöka till det själv! O appropå det så fick du mig till att ringa o beställa tid. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Precis, man måste få göra det till sitt eget. Det har jag gjort nu och är hur nöjd som helst :)
    Bra med klipptid, då är vi snart lika fina då!
    Och tack för kryandet, jag gör mitt bästa. Men det är ingen dunderförkylning, så det är ingen fara.

    SvaraRadera