torsdag 14 juni 2012

Mycket nu

Som ni kanske märkt så har det inte blivit något bloggande den här veckan. Det är lite full rulle, kan man säga. De lediga dagarna var fullsmockade och på jobbet är det mycket som ska förberedas inför morgondagens skolavslutning. 

Och så är det olika grejer planerade varje kväll, förutom ikväll, men jag är så trött att jag skulle kunnat somna direkt när jag trillade in genom dörren. I helgen kommer MacGyvers föräldrar och sedan är det fullspäckat måndag och tisdag också. På onsdag är det ledigt och då gäller det att packa allt. För på torsdag åker vi. Ska försöka klämma in en tvättid någonstans innan dess.Och så är det ju fotbolls-EM också och jag är ju en sucker för mästerskap, så det måste ju ses en del av.

Nu ska jag skriva en packlista och sen ska jag duscha och tvätta håret och raka benen och allt det där. Lägga fram avslutningsklänning och armband, ställa fram frukostgrejer (en skål, en sked, en mugg, en tepåse, en tesked, en smörkniv, en osthyvel, en vattenkokare och c-vitaminbrus) och så där. 

Som sagt; det är mycket nu.

Ni får en random bild från telefonen, jag bara tar en, så får vi se vad det blir. Spännande!

 
Ok, föga spännande, men ni får den ändå. Vårt kök! En del av det i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Härligt med skolavslut! De är så förväntansfulla ungarna! O du din bild av köket..där är ju fint, bortplockat o i ordning..jag lovar att en randombild av mitt kök,tex just nu hade INTE sett lika tidy ut!

    SvaraRadera
  2. Fiiint köjk :)
    Piuhh, vet om den där klänslan, det bar goes on and on :)
    Kramar På di!
    Å jag håller gott mof ;-)

    SvaraRadera