onsdag 20 juni 2012

De små blommorna!

Jag har oroat mig en del för hur det ska gå för alla våra blommor när vi är borta. Visst kan man fråga någon som kommer ibland och vattnar, men tänk om det blir värmebölja, då kommer de ju behöva vattnas varje dag! För det blir stekhett på balkongen och i vardagsrummet när solen ligger på hela dagarna.

Men nu har det löst sig på allra bästa sätt. En kompis föräldrar som kommer på besök ska låna lägenheten och tar hand om allt det där. Vi gjorde likadant när vi var borta förra året och det funkade så himla bra. Man behöver liksom inte oroa sig för någonting alls! Gött! Jag älskar när det löser sig sådär...

Och nu kommer jag kunna veta att lilla hortensian mår bra och håller sig blå och fin och inte blir brun och torr.


Jag tror inte att jag kommer hinna skriva mer innan vi åker, snart ska vi ner och äta lite italienskt på ett café i närheten och sen blir det väl sista rycket innan vi går och lägger oss. För imorgon ska vi upp tiiiiidigt! 

Jag vet inte om jag kommer att blogga från Amerkat, det får vi se. Nån mobilblogg kanske. Annars ses vi i juli igen och då hoppas jag kunna bjuda på bildkavalkad!

Ha det så underbart och glad midsommar!!!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad trevligt att ha dig tillbaka..hehe nu när du skall åka=)
    Ha det fantastiskt o känn efter där mitt i alltihop hur bra du mår just där o då. Det kan vara gott att bunkra lite sådan go feeling..Njut, ha skoj, upplev en massa o gör allt du känner för..jag ser fram mot bildkavalkaden: Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Ska försöka bunkra så mycket go feeling jag bara kan! Kram på dig!

    SvaraRadera