onsdag 20 juni 2012

Oh, so soon!

Nu var det längesen jag skrev igen. Skämmes, Caroline! Men jag har varit upptagen (ja, det visste ni ju redan). Och det är jag fortfarande. Jag har min första sommarlovsdag idag och firar den med att springa runt som en skållad råtta för att hinna med allt. För imorgon åker vi! Helt sanslöst, jag har väldiga problem med att faktiskt förstå att det verkligen är dags. Men det är mycket att fixa, så nu ska jag återgå till skållad råtta mode ett tag, medan jag nynnar på den här:



Och har det här framför min inre blick:


För det är San Francisco och Yosemite som står först på agendan. Dra mig baklänges, vad jag längtar!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas det blir underbart och så magiskt som du önskar..för det är du så väl värd!
    Stor kramis!
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack fina du och stor kram tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Skit i det där med att skämmas! Njut!

    SvaraRadera