måndag 25 februari 2013

Aj!

Det blir ingen arbetsdag idag. Ryggen är helt kass, det strålar från ländryggen ner till låren. Kommer knappt ur sängen.
Jag städade köket och badrummet igår. Dålig idé, så här i efterhand.
Det är lätt att vara efterklok!

Pratade precis med vikarien, så nu kan jag släppa det och försöka hitta någon bekväm ställning tills hungern blir värre än ryggen. Då måste jag ta mig nerför trappan och det kan bli hur spännande som helst!

Tar någon random gammal bild ur telefonen för att liva upp inlägget lite. Undrar vad det blir..?

Åh, balkongen i stan... Förstärker längtan efter våren lite. I år har vi en stor uteplats att göra i ordning i stället!

4 kommentarer:

  1. Det där städet kan du väl låta bli, det får bli en uppgift om du skulle vandra över tiden.. Balkong i stan..mm vårkänsla där ;)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hade jag allt kunnat låta bli. Men min kompis och hennes man och son skulle komma på besök och de är såna där superordentliga människor, så jag skämdes lite. Och när man väl börjar så ser man ju bara mer och mer som behöver göras...

      Kramar!

      Radera
  2. Åh hahha både du å jag ska rocka loss i det fria i vår ;-)
    Stor kram på dig och hoppas det inte blir alltför spännande i trappen :)
    Kramar Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja jädrar vad det ska rockas loss utomhus till våren! Men du har det allt lite friare än jag, med en riktig trädgård! Vi har ju bara en uteplats, fast den är ganska stor. Men det räcker gott för tillfället :)

      Trappen gick bra, det gör lite ont, men det funkar!

      Kramar!

      Radera