lördag 16 februari 2013

Mello-neeej!

Här ligger jag, i mitt fina vardagsrum. Alldeles ensam. På vår 5-årsdag och allt. MacGyver är i Norrland och åker skoter och jagar norrsken, men det är lugnt för vi firade förra helgen.

Och vad gör jag då här i soffan, förutom har halsbränna och tar en väldig massa plats? Jo, jag tittar på melodifestivalen.
Alltså, det är inte bra. Jag brukar vägra mellon, men blev ändå lite nyfiken och tänkte ge det ett försök.

Big mistake. Det får bli att stänga av skiten och hoppas att lillfisen blir en vettig pojk som inte tvingar sina föräldrar att se på skit på tv.

Hujedamig!



2 kommentarer:

  1. åh hahha, kollar aldrig faktiskt, de e så sopigt å alla bara gnäller på FB...det blir helt hysteriskt hahha
    Sov så gott sen när det är dags :)
    Kramar Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det kasst! Man förundras över hur mycket skräp som finns och hur många som tycker att det är bra. Lite skrämmande nästan...
      Ha en fin vecka!
      Kram!

      Radera