onsdag 6 februari 2013

Pyton

Det går (väldigt) långsamt framåt här. Fast idag har det inte hänt nånting på hemmafronten.
Vi har varit på föräldragrupp och kan nu väldigt mycket om förlossningar. Och sen har jag träffat en kompis och gosat med hennes väldigt lilla bebis.

Just nu mår jag pyton. Har haft ont i magen hela natten och hela dagen och massa sammandragningar. Och nu mår jag illa också. Men det är inget farligt, jag är inte orolig, det är nog mest Fisen som ligger lite konstigt.

Och jag som skulle baka paj idag. Det blir inget med det. Får bli varma mackor istället.

Jag hoppas att nästa inlägg blir mer intressant.

5 kommentarer:

  1. Oj, jag tror att jag är facebookskadad..letade efter gillaknappen..

    SvaraRadera
  2. Till bilden alltså! Pyton gillar jag inte!! Hoppas morgondagen blir bättre, baby-gos är ändå mysigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja lite facebookskadade är vi nog alla lite till mans. Det var så vackert när vi vaknade igår, men det mesta ramlade av sina grenar under dagen. Men nu snöar det igen, så kanske att magin är tillbaka till imorgon :)
      Kram!

      Radera
  3. Åhh stackare..bara lyssna på kröppa :)
    Kramar på dig!
    Vill så gärna se bilder på ert hus :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det får bli mycket vila nu om kroppen får bestämma. Och det får den.
      Vill gärna visa bilder från huset, men allt har liksom stagnerat lite här. I helgen får vi förhoppningsvis lite gjort och då blir det bilder!
      Kram!

      Radera