måndag 24 juni 2013

En liten liten krans

Midsommarafton kräver midsommarkrans. 

Eftersom vi inte firade så stort, direkt, så blev det bara Elis som fick en i år. 
En liten liten krans, som passade perfekt på hans lilla lilla huvud.

Det fick bli lagom så i år. 



I ärlighetens namn känns det aningens tomt att inte ha firat midsommar "på riktigt". Det är ju ändå en av mina favorithögtider, härligt avslappnad och släpper man bara förväntningarna på fint väder brukar det inte kunna bli misslyckat...

Men nästa år!
Då tar vi i från tårna!!!

3 kommentarer:

  1. Måste bara säga nu när jag såg din kommentar att njae, jag rekommenderar nog inte den där mjukglassen. Nu har jag bara testat vanilj men den var absolut inte jämförbar med den "riktiga". Skrev nåt om den på fb också och flera sa likadant. Med strössel och grejer på var den rätt ok dock, och sonen tyckte att det var jättegott:) Men lite väl "kemisk" för min smak tyvärr...

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten krans! :)

    Du ställde en fråga om brickan på min blogg, ursäkta att svaret har dröjt ...
    Jag har tidigare skrivit om hur jag gjorde om brickan, du kan läsa om det här: http://www.hildashem.se/2011/04/pyssla-finaste-sommarbrickan.html

    Ha en fin dag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!
      Ska nog ge mig på det där någon dag...
      Ha det fint!

      Radera