torsdag 16 augusti 2012

Fortsatt trist blogg

Nej hörni, det här med att börja jobba efter semester. Det är inte min bästa tid på året. Jag blir så sjukt trött och orkar inte göra några intressanta saker. Jag jobbar, äter och sover. Så det får vara lite torka här ett tag. Jag kommer nog igång nästa vecka eller så. Ska försöka skriva lite då och då ändå, och kanske pytsa in en bild eller två. Idag tar vi en sån där "klicka på nån i bildlistan i datorn och så får vi se vad det blir!". Som en liten surprise, så här på torsdagseftermiddagen.


Se där ja. En hjulande Coconut i Värmland. Det är det inte många som sett!

2 kommentarer:

  1. oj oj en coconöt i rullning..imponerande! Tror jag skulle slå ihjäl mig om jag försökte, det var rätt länge sedan..kram!

    SvaraRadera
  2. Hahha, fiiin bild! Ta det bara lungt...å skriv när du känner för det :) Jag tycker även den grå vardagen är intressant, för det är ju verkligheten :)
    Kramar Åsa

    SvaraRadera