torsdag 2 augusti 2012

Hon är här!


Världens gosigaste Ophelia styr nu våra liv med järnhand (tass). Och vi älskar det!

Jag var hos psykologen igen idag. Det gick mycket bättre den här gången. Summan av kardemumman är ungefär att jag måste ta bättre hand om mig (no shit) och det inre barnet i mig. För den lilla Caroline känner sig lite utsatt, minst sagt, eftersom alla andra alltid får komma i första rummet. Nu ska det bli ändring på det. Och så kom vi fram till lite annat också, men det blir en hel uppsats om jag ska gå in på det.

Det känns bra nu i alla fall. Väldigt bra!

4 kommentarer:

  1. Åååh så söt!!
    Åhh så bra, härligt, just såna psykologer är di bästa :)
    Lycka till, det kommer lösa sig!
    Kramar på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är toksöt! Synd bara att hon fäller så mycket. Det är päls överallt och det kittlar i näsan. Men det får det vara värt :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men en så fin Ophelia! Petfekt att kunna ha till låns.. Dags att bli lite ego alltså, fast på ett bra sätt. Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja, att låna henne är perfekt! Så mysigt :)
    Japp, ego på ett bra sätt, mycket bra formulerat!
    Kram kram!

    SvaraRadera