måndag 13 augusti 2012

Trött...

Så trött! Efter en helg med Way out west (Ben Howard och Bon Iver var bäst) och terminens första arbetsdag är jag nu nere för räkning, kan man säga. Så här trött har jag inte varit på väldigt länge, om än någonsin. Så jag ger upp för idag. Dags att sova. 

Klockan är visserligen bara åtta, men alltså, jag klarar inte att hålla ögonen öppna. Så idag får ni inte ens en bild. Jag måste försöka komma igen till imorgon, då ska vi flytta på jobbet (jag ska byta klassrum, två våningar ner) och på kvällen har jag en date med min nya PT. Vi ska få ordning på mina muskler, så att mitt huvud kan må bättre. 

Men nu; sängen.

Natti natti på er!

2 kommentarer:

  1. Åh tung känsla det där :)
    hoppas du sövit gott!
    Stor kram å lycka till me PT :)

    SvaraRadera