onsdag 8 augusti 2012

Stackars...

Ophelia, och stackars mig. Vi vaknade i morse av att kissen spydde på sovrumsgolvet. Vi vet inte varför, men det var ingen rolig upplevelse, varje för henne eller oss.
Jag är grymt äckelmagad och var tvungen att gå ut ur rummet för att inte jag också skulle spy.
MacGyver fick torka upp och göra rent och sedan ge sig iväg till jobbet.

Nu ligger jag på soffan, klarar inte av att gå in i sovrummet (löjligt, jag vet, men jag mår illa där. Tycker att det luktar kattpiss också, fast jag vet att det bara är inbillning) med Ophelia spinnandes på smalbenen. Hon verkar må finfint, det var väl bara något hon behövde få ur sig. Stackars henne och stackars mig!

2 kommentarer:

  1. Jaa, det va nog bara en hårboll :) Hon är gudomligt söter!
    Du med, som står på dig ang du vet vem!
    Att skriva att så många kvinnor verkar vara för kvinnoförtryck och sen säga att det inte är riktat till någon? Hahha, ja..för mycket kork där inne ;-) så skönt att dte är fler än bara jag som tycker att hon slingrar sig :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Japp, hårboll var det. Inte konstigt, så mycket päls som hon har :) Men hon har varit nöjd och glad hela dagen, så det känns skönt!
    Nej, du är inte ensam om att tycka att hon slingrar sig. Jag tror att det är väldigt många som tycker det, men de flesta har nog tröttnat på att kommentera, man får liksom bara skit tillbaka. Jag kommer inte att göra det igen (tror jag).
    Kram kram!

    SvaraRadera