tisdag 28 augusti 2012

Huvudvärk och bebis

Jag vill verkligen inte klaga på något sätt, för jag vet att jag är väldigt lyckligt lottad.
Men just nu är det jobbigt. Jag har så fruktansvärt ont i huvudet hela tiden och får liksom ingen paus. Det bara maler på. Tur är det att jag har min lediga dag imorgon, för jag tror att det hade varit tufft att gå till jobbet.
Jag känner mig inte speciellt duktig när det gör så här ont, kort stubin har jag och vimsig är jag. Vilken fröken...

Men bebisen verkar må bra. Idag går vi in i v 10 och det är nu inget embryo längre, utan ett foster. Vår lilla kokosflinga... Så nog är jag lycklig också. Jag bara önskar att jag kunde få fokusera på den där lyckokänslan lite mer för den är ju så härlig.

Nu ska jag dricka te och läsa bok och lyssna på det göteborgska ösregnet som smattrar mot rutan. Sen ska jag blunda och förhoppningsvis sova bort huvudvärksskiten.

Kram på er!

1 kommentar: