måndag 9 juli 2012

Breakfast at Tiffany's

Klockan är över 10 på morgonen och här ligger vi och snusar. Vi får nog rycka upp oss nu och gå ut och möta denna måndag.
Idag kommer jag att hitta min ring, det känner jag på mig! Vi kommer att börja på Tiffany's (bara en sån sak) och i en antikvitetsaffär som har världens största utbud av diamantförlovningsringar. Det är där mina största förhoppningar finns. (Fast jag är just nu mer inne på aquamarin än diamanter) Jag vill gärna ha en gammal ring, med lite historia. Och skulle vi inte hitta någonting där så har jag prickat in fem andra juvelerare på vår turistkarta, så det ska nog gå bra!

För vi vill ju ha tid till kläderna också! Jeans, skor, klänning, toppar, ny väska, fler armband och sånt där... Sen får det vara slutshoppat, faktiskt. Vi vill se staden också.

Nu tar jag mig en chokladbit och förklarar den här dagen startad!

2 kommentarer:

  1. Uhh, vad spännande, så klart ringen skall ha en historia kring sig, om inte annat får den ju det nu =)
    Kram o lycka till

    SvaraRadera
  2. Hahha, lycka till! :)
    Kramar Åsa

    SvaraRadera