måndag 9 juli 2012

San Francisco

Vi är helt slut. Urlakade. Som urvridna disktrasor. Det blir så mycket upplevelser när man är ute och reser och ser många platser. Så det blir kortslutning i hjärnan. Men det gör inget, för det finns tid till att ta det lugnt också. Och det är precis vad vi gör! Vi ligger på hotellet och funderar lite lojt på vad vi ska göra de sista dagarna innan vi åker hem.

Vi har idag tagit oss till San Francisco, lämnat tillbaka bilen och lyckats tråckla oss in till stan till vårt hotell, med vårt väldigt skrymmande och tunga bagage (kan hända att vi har shoppat en del). Det är inget lyxhotell precis, men så är vi inte så lyxiga av oss. Eller jo, ibland.

Ringletandet väntar vi med en dag, jag har fått skavsår på fingret av allt provande. Men imorgon blir det shoppingrunda, så då tar vi itu med det igen. Plus massa andra roliga saker som ska köpas.

Jag har inga fina bilder härifrån än, men jag visar en som jag tog i Santa Cruz, men glömde lägga upp. Tjusigt värre!

2 kommentarer:

  1. Hahha, men ett ganska trevligt skavsår ändå? ;-)
    Kramar på dig!

    SvaraRadera
  2. Hehe, jo det får jag nog erkänna :) kram kram!

    SvaraRadera