söndag 22 juli 2012

Stora fixardagen!

Japp, jag är tillbaka. Den bloggfria veckan var härlig på många sätt, men nu kliar det i fingrarna att få sätta igång igen. Jag har så mycket att berätta om och så många bilder att visa. Jag får nog fundera lite på hur jag ska lägga upp det, så det inte blir för mycket reseberättelse av det. Får nog fokusera på bilderna och dra ner ordentligt på texten. Det är ju fyra veckors bilder som ska visas, så det blir nog några inlägg.

Men först har jag mer skriande behov att ta hand om. Balkongens blommor har visserligen blivit vattnade och mår bra, men det ser ändå för jäkligt ut där ute. Så nu har jag tagit på mig bikinin och ska snart ge mig ut och fixa, slänga, påta och omorganisera. Därefter är det lägenheten som står på tur. Det ligger saker överallt och vi får nästan panik här. Så MacGyver börjar inne och jag ute och så hoppas vi att det inte tar alltför lång tid. För det är ju fantastiskt väder och då vill man ju passa på att vara ute! 

Förhoppningsvis kommer det ett inlägg ikväll också, med lite bilder. Inte för att jag känner att jag måste, utan för att jag vill.

Det känns gött att vara tillbaka...

2 kommentarer:

  1. Härligt att ha dig tillbaka :)
    Skit i fixet, ta det när det regnar igen :)
    Men jag e som du/er..vill fixa nu, på studs. Köpte nya blommor till min balkong här med ;-) såg som sagt fördjäääävligt ut.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, kul med nya blommor! Måste också köpa lite nytt, men det är lite tomt på kontot just nu (hrmm, undrar varför?). Imorgon ska jag ta mig tid och läsa ikapp på alla era bloggar, det ser jag fram emot!
      Kramar!

      Radera