torsdag 12 juli 2012

Solsken?

Så. Nu är det dags att sova. Vi har haft tre fullkomligt fantastiska veckor, men nu är det dags att avsluta här och fortsätta semestern hemma. Det känns ganska bra, faktiskt. Jag börjar längta efter vår lägenhet, vår balkong och efter Värmland. Men jag kommer att sakna Kalifornien, för det är fantastiskt här. En sak jag kommer att sakna (förutom alla kläder och saker jag köpt) är solskenet. Så jag tänkte att jag tar med mig solen hem och låter den lysa över hela Sverige under resten av sommaren och en bra bit in på hösten. Hur låter det?

Nåt sånt här tänkte jag mig:

3 kommentarer:

  1. mycket märkligt..ja skrev en kommentar här tidigare o nu är den pyttsen väck?? Får se om denna "fastnar" Ja tack, ta med dig sol, vi behöver mycket av den varan o jag gissar att du blivit beroende *nickar*

    SvaraRadera
  2. Låter underbart! et ÄR skönt att komma hem när man vart borta länge :)
    Fin resa hem :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Internets vägar äro outgrundliga, Nordhem :) Verkar som om solen var lite tveksam till att följa med mig hem, men jag jobbar fortfarande på att övertala den.

    Ville egentligen bara säga att vi kom hem ordentligt och har sovit riktigt gott i vår egen säng. Idag är det full rulle med roligheter, hoppas kunna blogga lite imorgon. Kram på er!

    SvaraRadera