söndag 27 maj 2012

And the saga continues...

Jo, det fortsätter att blixtra och dundra i mitt huvud. "Tur" ändå att jag är ledig. Men lite bitter blir man ju, när vi har det kanske finaste vädret i år (man vet ju aldrig, det kanske är det enda vi får, vi bor ändå i Sverige) och det är för ljust för att jag ska orka vara ute. 

Men igår trotsade jag i alla fall skiten och proppade mig full med diverse tabletter för att möta min bror och hans lille son (vi kan kalla honom Bob) för att följa med när Bob gick på sitt livs första fotbollsmatch. 
Sedan tog vi bilen och åkte till ett par kompisar som hade inflyttningsfest i sitt nya hus en bit utanför stan.
Allt som allt en väldigt trevlig dag, men med en lite darrig och svajig Coconut.

Idag är jag tillbaka i sängen, men fy f-n för att bara ligga och stirra in i väggen hela tiden. Känns som om jag har gjort det alldeles för mycket nu. Så jag tog in datorn hit och nu har jag ändrat hela designen, jag valde huvudvärkfriendly färger, men är ändå inte helt nöjd. Jag blir aldrig nöjd, har alldeles för mycket beslutsångest för det. 

Jag tänkte blogga lite under dagen också, känns som att det varken gör till eller från, men det är ju kul i alla fall.
Jag börjar med några bilder på vad jag haft för mig sen sist.

I början av veckan, när allt var prima och balkongen nystädad.






Lite mitt-i-veckan-lyx. Caprese är bland det bästa jag vet.



I fredags försökte jag skölja bort huvudvärken med lite martini. Ibland funkar alkohol, konstigt nog (vilket inte innebär att jag tar till flaskan varje gång jag får huvudvärk, det hade vart nåt!). Denna gången gjorde det inte det. Men det var gott!




Bobs första ÖIS-match. Det ska börjas i tid.    





 Och så avslutar vi med en solnedgång någonstans söder om Göteborg.

Nu ska jag vila lite och sen är det nog dags för det där Värmlandsinlägget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar