fredag 25 maj 2012

Torka

Jag ber om ursäkt för dåligt bloggande. Jag har varit så trött (fast på ett ganska skönt sätt) efter jobbet att jag hållit mig borta från datorer och sånt och bara slappat på balkongen och låtit mig bli uppassad. Fast ok, lite har jag faktiskt hjälpt till. Men bara lite. 

Nu ligger jag utslagen med migrän, idag hjälper inte tabletterna, så det kan hända att det fortsätter att vara öken här ett tag till. Jag har några inlägg på lut inne i huvudet, som jag hoppas få ur mig snart, men det blir nog inte inom de närmsta timmarna...

Ha det fint i sommarvärmen!

5 kommentarer:

  1. Åhh migrän :( det har jag oxå..så jag vet hur du mår.. Krya på dig!
    Kramar åsa

    SvaraRadera
  2. Usch din stackare..pouuhhhff (blåser bort)

    SvaraRadera
  3. Tack båda två för varma ord! Nordhem, du får nog blåsa hårdare, för det blir liksom bara värre här.
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag frustar o pustar...fast omkull for grisarnas hus..kanske blev det fel? Migrän är urjobbigt, jag vet. På min har akupunktur funkat emellanåt. Ser att bloggen ändrat utseende=) Fin!
    Strunt i det där bloggeriet ett tag..satsa på att bli stark o frisk. O det är helt ok att bli uppassad..Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, du är så rar Jag blir alldeles varm och glad av dina kommentarer!
      Jag går på akupunktur en gång i veckan, jag hoppas att det ska börja hjälpa snart.
      Ja, jag ändrade lite i designen, kan ju aldrig bestämma mig för hur jag vill ha det.
      Kram!

      Radera