tisdag 15 maj 2012

Back to reality

Jag känner att jag legat av mig lite och inte bloggat så mycket som jag borde, men jag har varit lite busy, med läkarbesök och kiropraktorbesök och med att flytta själva bloggen. 

Hur som helst så bestämde läkaren att det blir som jag vill. Alltså börjar jag jobba imorgon. Hjälp! Nä, ärligt talat känns det ganska bra. Känner mig lite vilsen med planering och så, men en av vikarierna som haft klassen när jag var borta ska vara med hela dagen för att uppdatera mig om allt de hunnit med. 

Kiropraktorn misshandlade mig som vanligt, men det verkar som om mina muskler börjar mjukas upp något, så det gjorde inte riktigt lika ont som det brukar. Och så ville han testa något nytt. Han har nu tejpat mig över hela ryggen, för att hålla bak mina axlar. För jag drar fram dem hela tiden, vilket är skitjobbigt för nacken och då får jag huvudvärk. Så nu ser jag ut som om jag påbörjat en förvandling till Batman eller någon annan häftig superhero. Tänkte visa en bild, men nej. Jag besparar er det.

Nu är det nog nästan dags att försöka sova. Upp med tuppen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar