måndag 21 maj 2012

Klubbad säl

Jag är så jäkla trött idag. Som en klubbad säl. Kunde knappt ta mig ur sängen i morse. Eller, jag tog mig faktiskt inte ur sängen förrän kl 10, vilket kanske inte riktigt var planen. 
Vad denna trötthet beror på vet jag inte riktigt, gårdagen var ju inte direkt ansträngande. Kanske är det för att jag i natt räddade världen från global uppvärmning och dessutom ett gäng små flickor som hade tappat bort sin mamma på 7eleven (i drömmarnas värld ja). Ansträngande aktiviteter, det där.

Eller så är min värld lite på snedden just nu. Jag kände mig ju bakis i lördags, och är helt groggy idag. Jag borde ha varit både och igår, men var istället hur pigg och glad som helst. Jag blev bakis på förhand och groggy i efterhand. 
Ur led är tiden.


Så om nu tiden hamnat så snett, så kan den väl ta mig hit idag, det hade uppskattats! Men några timmar på balkongen och en power walk får duga istället. Eller, det blir nog helt perfekt, faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar