lördag 19 maj 2012

Trycker på paus och grottar ner mig

Idag känner jag mig inte bra. Ont i huvudet och mår illa, känner mig bakfull. Det är ju ganska märkligt med tanke på att jag hade en mysig hemmakväll på egen hand igår och inte drack något starkare än mjölk.

Jag bäddar ner mig i soffan och väntar på bättre tider. Snart kommer MacGyver hem och ikväll är det Loosegoatskonsert. Jag satsar på att må bättre då och återkommer till bloggen imorgon.

Tills dess visar jag en bild på vårt nya duschdraperi från Marimekko som jag köpte igår. Jag har velat ha det länge, men när jag skulle köpa det för ett tag sen var de slut. Men igår fanns det nya, så det var bara att öppna plånboken. Den skrek lite, för den är lite tom just nu, men skit samma. 

Tänk, vad förvånad MacGyver ska bli när han kommer hem och ska duscha och tror att han går in i badrummet. Och så hamnar han i en björkdunge! Att duscha har fått en helt ny dimension nu. Kanske borde skaffa en liten cd-spelare med fågelkvitter också. Tänk, så rogivande.

2 kommentarer:

  1. Fanken att värken kom tillbaka, hoppas det var tillfälligt! Skogdunge med fågelkvitter...ja jo det skulle jag också kunna tänka mig =)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det vore nog något. Får undersöka saken :)

    SvaraRadera